Médiaajánlat
Adatvédelmi nyilatkozat
Impresszum, jogi nyilatkozat
A honlap üzemeltetője:
Webműhely Kft.
Épinfó - Aktuális
A csend hangján szólt az AEG-Electrolux Európában

Az AEG-Electrolux „A világ éppen elég hangos!” című kampánya nyerte el a Cannes-i Arany Oroszlán 2009 Nemzetközi Reklám Fesztivál aranyérmét, a „Legjobb kültéri reklám” kategóriában.
Az AEG-Electrolux „A világ éppen elég hangos” elnevezésű kampánya több mint 22 000 reklám közül lett a Cannes-i Arany Oroszlán Nemzetközi Reklám Fesztivál idei legjobbja. Az eseményt június 21-27. között rendezték meg Franciaországban.
Az AEG-Electrolux 2008-as reklámkampányának célja, hogy felhívja a figyelmet az egyre növekvő zajterhelésre, ami nap, mint nap éri az embereket. Öt európai nagyvárosban, Londonban, Madridban, Berlinben, Milánóban és Brüsszelben óriástáblákat helyeztek ki, amelyeken hatalmas számok mutatták az aktuális zajszintet. A kampányhoz tartozó honlapon, a látogatók összehasonlíthatták az öt város zajszintjét, illetve további információkat tudhattak meg a zaj egészségkárosító hatásairól, valamint egy nyereményjátékban is részt vehettek.
Az AEG-Electrolux a kampány mellett, kézzelfogható megoldásokkal is segíti vásárlóit a mindennapos zajterhelés csökkentésében. Új konyhai és fürdőszobai készülékei a piac legcsendesebb modelljei közé tartoznak. Így az emberek tudatosan dönthetnek arról, hogy mennyire engedik be a zajt otthonukba.
A reklámfesztiválra összesen 11 kategóriában érkeztek pályaművek, többek közt reklámfilm, nyomtatott reklám, kültéri reklám, dizájn, rádió reklám, public relations kategóriákban. A pályázatok elbírálásánál a szakértőkből álló zsűri figyelembe vette a kreativitást, az ötlet eredetiségét és kivitelezését. A győztesek, így az AEG-Electrolux is, egy Oroszlán trófeával térhettek haza.
Forrás: Morpho Communications