Médiaajánlat
Adatvédelmi nyilatkozat
Impresszum, jogi nyilatkozat
A honlap üzemeltetője:
Webműhely Kft.
Épinfó - Aktuális
A KLUDI az értékesítési helyeken (POS) a színekkel tűnik ki és a márkával képviseli magát
A KLUDI márka újonnan kifejlesztett arculata 2008-ban mind hazai, mind nemzetközi piacokon megjelenik az
é r t é k e s í t é s i h e l y e k e n ( P O S ) i s .
A KLUDI új vállalati stratégiája a Smart Luxury különösen a márkafellépés vizuális átültetésében mutatkozik igényesen sokoldalúnak. Definiált elemek, mint színek, árnyékok, körvonalak, tipográfiák, fotostílus és alkalmazások határozzák meg a következő években az egyedülálló és tipikus KLUDI LOOK-ot és ezzel egyidejűleg a KLUDI márkaazonosságát is.
„Azt szeretnénk elérni, hogy a KLUDI név, mint márka, világszerte egységes szintet képviseljen. Egyértelmű küldetés, egyenértékű kisugárzás és értékesítés-központúság. Csak így lehet majd a következő években a KLUDI márkát fejleszteni!“ - mondta a nemzetközi marketing vezetője, Christiane Pellny
A KLUDI POS Brand csomaggal két fő célt kell elérni: A terméksorozatok helyett a márkára kell koncentrálni, és a reklámeszközök számát kell csökkenteni. A bázis csomaggal a szaküzletek kiváló minőségű reklámanyagot kapnak, amely vizuálisan is nagy hatással lesz a vevőkre. Németország mellett első lépésben Ausztriában, Nagy-Britanniában, Franciaországban, Kínában, Spanyolországban, Dél-Afrikában, Magyarországon és a BENELUX államokban kerül bevezetésre a csomag.
Forrás: KLUDI sajtó