Utolsó frissítés: 2025-03-06

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?

Tervezés
Kivitelezés
Gyártás - képviselet
Kereskedelem
Építkezem, építkezni fogok
Lakást, munkahelyet rendezek be
Egyéb

Könyv

Kőmunkák a kertben és a ház körül

Épinfó - Aktuális

< >

A KLUDI az értékesítési helyeken (POS) a színekkel tűnik ki és a márkával képviseli magát

Gyártói hírek, cikkek 2008. 08. 18.

A KLUDI márka újonnan kifejlesztett arculata 2008-ban mind hazai, mind nemzetközi piacokon megjelenik az

é r t é k e s í t é s i  h e l y e k e n ( P O S )  i s .

A KLUDI új vállalati stratégiája a Smart Luxury különösen a márkafellépés vizuális átültetésében mutatkozik igényesen sokoldalúnak. Definiált elemek, mint színek, árnyékok, körvonalak, tipográfiák, fotostílus és alkalmazások határozzák meg a következő években az egyedülálló és tipikus KLUDI LOOK-ot és ezzel egyidejűleg a KLUDI márkaazonosságát is.

„Azt szeretnénk elérni, hogy a KLUDI név, mint márka, világszerte egységes szintet képviseljen. Egyértelmű küldetés, egyenértékű kisugárzás és értékesítés-központúság. Csak így lehet majd a következő években a KLUDI márkát fejleszteni!“ - mondta a nemzetközi marketing vezetője, Christiane Pellny

A KLUDI POS Brand csomaggal két fő célt kell elérni: A terméksorozatok helyett a márkára kell koncentrálni, és a reklámeszközök számát kell csökkenteni. A bázis csomaggal a szaküzletek kiváló minőségű reklámanyagot kapnak, amely vizuálisan is nagy hatással lesz a vevőkre. Németország mellett első lépésben Ausztriában, Nagy-Britanniában, Franciaországban, Kínában, Spanyolországban, Dél-Afrikában, Magyarországon és a BENELUX államokban kerül bevezetésre a csomag.

Forrás: KLUDI sajtó

< >

Aktuális - Hír, cikk, ajánló

Ötcsillagos minőség - QUDAL® arany kitüntetésben részesült a Terrán

Gyártói hírek, cikkek 2025. 03. 28.

A magyar vásárlók szerint a Terrán képviseli a legmagasabb minőséget a tetőcserepek között a svájci székhelyű, független ICERTIAS szervezet által végzett piackutatási adatok alapján. A több mint 100 éves vállalat termékeinek magas színvonalát a tavaly negyedik alkalommal elnyert Best Buy Award, valamint a Hazai Termék védjegy is igazolja. A cég a betontechnológiában szerzett évszázados tapasztalatával, az alkalmazott innovációkkal, a zöld eljárásokkal, továbbá a folyamatos fejlesztésekkel kompromisszummentes megoldásokat kínál vevőinek, amelyekben a funkcionalitás és az esztétikum ötcsillagos szinten találkozik

Szakkönyv

Tedd a helyére! - A rend lelke, a lélek rendje

Lakberendezés 2024. 09. 18.

Milyen a rend, amikor a dolgok valóban a helyükön vannak? Egyáltalán hol van a bútoraink, a tárgyaink, kedves holmijaink valódi helye, és hol vagyunk a rendezkedés folyamatában mi magunk, akik ezt meghatározzuk? A tér-lélek-tan szemlélet jegyében született könyv a harmónia és a rend megteremtésének lehetőségein kalauzol végig

Szakcikk

Mikor válasszunk tolóajtót, rejtett ajtót, technikai ajtót?

Nyílászárók 2023. 05. 03.
Egy lakás berendezése során rendkívül fontos, hogy a megfelelő belső nyílászárókat válasszuk ki. Lényeges szempont a praktikusság, a gazdaságosság és nem utolsósorban az esztétikum. Nézzük meg, hogy mikor milyen belső ajtókat érdemes választanunk

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?