Utolsó frissítés: 2025-01-09

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?

Tervezés
Kivitelezés
Gyártás - képviselet
Kereskedelem
Építkezem, építkezni fogok
Lakást, munkahelyet rendezek be
Egyéb

Könyv

Kőmunkák a kertben és a ház körül

Épinfó - Blog

< >

Ki profitál a mi offline reklámunkból?

Online tapasztalatok 2008. 01. 18.

Úgy értem, rajtunk kívül. Az egyik lehetséges válaszra egy múlt heti rádióriport kapcsán döbbentem rá, ami a férjemmel készült az egyik adón, hétköznap délelőtt 9 és 10 óra között. Mivel többnyire én szoktam figyelni, hogyan alakul honlapjai látogatottsága, a következőket tapasztaltam:

  • Már az adás alatt is jöttek érdeklődők, de legtöbben az adást követő egy órában. Érdekes kérdés mindenesetre, hogy vajon melyik lehet az a réteg, akinek hétköznap délelőtt van ideje rádiót hallgatni, és közben az internethez is ért?
  • Mindkét honlap illetve a blog látogatottsága aznap több, mint a duplájára nőtt
  • Az érdeklődők a Googleból érkeztek, és nem a cégnévre vagy a honlap hivatkozására kerestek rá, hanem az egyik könnyen megjegyezhető terméknévre
  • Másnaptól a látogatottság visszaállt a szokásos szintre

Következtetés

  • A szóbanforgó céges honlapok közül az egyik erre a szóra első helyen van a Google találati listájában. Ha ez nem így lett volna, a riportot követően a fokozott érdeklődésből leginkább a konkurens cégek profitáltak volna
  • Sőt volt, aki még így is profitált. Aki ismeri a Google Adwords hirdetési hálózatot, tudja: a fizetett hirdetések ma már nemcsak a találati listák jobb oldalán találhatók meg. Egy részük bekerül a díjmentes listák elejére, igaz, minimális színes háttérrel megkülönböztetve. Így akik aznap hirdettek erre a szóra – és voltak ilyenek – valószínűleg számos találatot kaptak

Tanulság

  • Az első, és legfontosabb szempont, hogy fontos keresőszavainkra elől legyünk a keresőkben, leginkább a Googleban
  • Ha ezt nem sikerülne elérnünk, akkor legalább hirdessünk a Googleban, mikor valamelyik offline médiában hirdetésünk jelenik meg – természetesen magas összeget ajánljunk meg, hogy a jó pozíciónk biztosítva legyen
  • Ehhez persze nemcsak az kell, hogy legyen egy Google AdWords számlánk, hanem a megfelelő összegnek rajta is kell lenni. Így ha szükséges, bármikor be tudunk indítani egy kampányt
  • Folyamatosan figyeljük honlapunk látogatottságát, legyen részletes webstatisztikánk
  • Ne becsüljük le az Internet jelentőségét!
< >

Szakkönyv

Tedd a helyére! - A rend lelke, a lélek rendje

Lakberendezés 2024. 09. 18.

Milyen a rend, amikor a dolgok valóban a helyükön vannak? Egyáltalán hol van a bútoraink, a tárgyaink, kedves holmijaink valódi helye, és hol vagyunk a rendezkedés folyamatában mi magunk, akik ezt meghatározzuk? A tér-lélek-tan szemlélet jegyében született könyv a harmónia és a rend megteremtésének lehetőségein kalauzol végig

Ásásmentes kertészkedés - Saját termesztésű, vegyszermentes zöldségek, fűszernövények és virágok - egyszerűen!

Kertépítés 2024. 09. 11.
A kötet szerzője, Charlie Nardozzi népszerű és elismert kertész, író, előadó, rádiós és televíziós személyiség. Több mint harminc éve segíti szakmai információkkal az amerikai hobbikertészeket. A kötet lépésről lépésre avat be az ásásmentes kertészkedés módszerébe az új ágyások létrehozásától a meglévő kert átalakításáig. Charlie Nardozzi szakszerű tanácsai segítségével megtanulhatjuk, hogyan lehet létrehozni egészséges, könnyen beültethető és termékeny talajt szerves anyagok rétegezésével és a különféle ásásmentes technikák alkalmazásával

Hefter László

Iparművészet 2023. 11. 27.

Hefter László Ferenczy Noémi-díjas üvegművész a magyarországi síküvegművészet megújítója és az üvegrestaurálás tradíciójának elkötelezett folytatója. Építészeti üvegmunkáival az alkalmazott iparművészethez, kabinet üvegfestményeivel a képzőművészethez, restaurátori munkáival a művészettörténethez járult hozzá kiemelkedően

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?